torsdag, januari 20

slutkörd

fuck it man, jag är helt slutkörd som människa. vill mest bara sova hela tiden och skulle helst av allt bara
lämna allt och sticka ner till ekenäs och bosätta mig i joels säng i en månad. få saker och ting på rätt köl
igen så jag orkar kämpa fram till våren. men så funkar det inte här i livet. antingen kämpar man och
håller sig på topp eller så ger man upp och är en dålig människa.

hur som helst tycker jag helt klart sminket ser stunning ut även efter en timmes konstant lipande, 
det om något är väl beviset på ett bra jobb från annikas sida? grymt!

obligatorisk cambild:


och munnen? haha, jag tog fem bilder och den här var den där jag såg minst retard ut. vet seriöst
inte hur tungan ens hamnade där. skyller på ANTM igen.

2 kommentarer:

bobby sa...

Av det man ser så,är ju ditt korta hår skitsnyggt på dej! puss<3

Madelen utan e sa...

naw tack boobs <3