tisdag, april 26

BEHIND THE SCENES, FUCK YES


Min grupps manliga modell, Adrian, hade skitsnygga kängor (jag hade ju valt ut dem, duuh).


Safari-Milja


Våra Estenomtishor from the behind.


Ett steg i processen till Kajsas wetlook-rufs


Några timmar - och liter produkter - senare..




Jag smälter av cuteness, Jangi och Hanna är så jävla fina. (Jo, Hanna det är du visst)

Monitorn och modellordningen


Fina Idus

Eve


Greenroom, eller kanske snarare brownroom


Vi försökte rädda den asfula catwalken genom att pryda den med färska blommor



Sara


Genrep, genrep, genrep..


SaraKajsa, den vackraste som satt fot på denna jord! (Med lite hjälp av mig och några sminkpenslar)



Gurka, som inte användes till visningen, utan åts upp på smörgåsar.



Cissis boobies


50 procent av vårt störtsköna camera crew!







Vit eyeliner, me likey


Well, det var kanske 10 procent av alla skräpbilder jag försökte ta backstage samtidigt som jag satte upp en hel visning med allt vad det innebär. Några av bilderna har andra tagit, men några creds delar vi inte ut här.

Ska försöka få upp catwalkbilder snart också, ye yeye

4 kommentarer:

Josefin sa...

superfina backstage bilder!

bobby sa...

ser himla bra ut babe!

hani sa...

najs najs NAJS! hade gärna vart där!

Anonym sa...

Gud vad ni är proffsiga!!! MYCKET imponerande/puss mamma