måndag, april 4

WEEKEND


 Har spenderat helgen med mitt lilla hjärta i Ekenäs. Vi har ätit sushi två gånger, skrattat, hånglat och gått på en jävla massa loppisar.


Hittade en så himla fin ljust blockmönstrad päls på en liten fantastisk loppis i Salo. Köpte den inte dock, så den finns nog fortfarande kvar för femtio euro. Men tänker inte säga var, hehehehe.


Hittade efter flera års letande och gråtande äntligen en vit volangskjorta!


En helt galen cerise långklänning med långa flowiga ärmar. För en euro. En euro?! Blev dock inget köp där heller.


Tappade överläppen? när jag hittade ett par skitcoola blekta 501or i storlek 29. Varken Joel eller jag skulle kunna komma i dem. Ever. Så de fick hänga kvar de också. Låter som jag inte köpte något alls nu, men det gjorde jag! Bland annat den vita blusen jag håller på bilden. Blir nog skitfin i sommar tror jag.


Så var det dags att åka tillbaka till Vasa. Alldeles för snart som vanligt.


Hade tydligen bara en fotomin den här helgen. Joel är söt!



Nu är det dags för två intensiva skolveckor. Hoppas de går snabbt.

Inga kommentarer: