lördag, februari 10

headache


(bilden är från julafton)

igår var jag i stan med gisela, pernilla och mimmi. det var nog ganska trevligt. träffade fani och gav tillbaka hennes OC. det var svinigt kallt ute. sen skjutsade yam oss till scate och där var vi väl typ hela kvällen, och inte vet jag om det var såå kul, och när mamma hämtade mig typ halv 2 - 2 (vad var klockan :s ?) så var det ganska skönt att komma hem ._.

idag har jag dammsugit övrevåningen, som fortsättning på nedrevåningen som jag dammsög i förrgår. sen har jag bäddat allas sängar och tagit in mattor som mamma hade ute på vädring. det är tråkigt att vara ensam hemma ><

jag borde byta i fiskskålen men det känns inte lockande. sen borde jag gå ut lite också, men det är så jävla ofrestande att stiga upp och klä på sig. wääw

jag vet inte vad jag vill med mitt hår. blööö, det är säkert jätte jätte jätte slitet fast det inte syns enligt mig, och om jag gör nåt mer med det kanske det faller av, och utväxten kommer vara för jävla jävla mörk >< ÅÅÅÅÅH vad jobbigt. nu kom jag på att vi har deadline för texterna i ett engelskaprojekt på måndag! jippi.

idag är catrin i sverige och piercar tungan, och igår träffade jag lina som också hade piercat tungan. och halva sos 2an har hål i tungan, shit A Z Z A vad alla har hål i tungan på åland nu.

Elliott Smith - Walz x 2 :*:*:*:*:*:*:*:*

1 kommentar:

Anonym sa...

WALTZ x2 ÄR BÄST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1