fredag, februari 2

kaninmat



hej folks, jag är nu räknad som aktiv på bloggen för fan! jag har ju skrivit 2 dagar i rad :) värsting. dagen har varit ganska meningslös, vi hade multimedia och film i skolan, vilka jag totalt slösade bort med skitsnack, kollande på film, och prat med klassen om allt och ingenting. Yam, Catrin och Solli skulle till Arken, och det gör inte att jag blir mindre sugen på att fylla 18. men det är faktiskt bara ca 4 månader kvar dit! HAHA fan va ägda mamma och pappa blir då iallafall.

efter skolan gick jag, Pern och Erica ner på stan, och Pernilla skulle med allt våld släpa med sig sina jävla kälke som hon och solli har gjort i skolan, så om ni hörde nåt i stil med * krabang kriiiichhchch knaaak gniiissel* på stan, så var det bara viiiii *Zmajl*

Sen var vi och tränade, haha vi körde lite bänkpress, men Pernilla är världens sämsta på att vakta när man lyfter, kossa :C Sen fika med Ted och Fredde, och jag Träffade Simon för första gången på ASLÄNGE, det var kul :) Sen Madison och hitta lite fina kläder, som jag lade undan til måndag, jag måste köpa en ny klänning till klassfesten ! jag har till och med lite kvar på presentkortet från Ziczac (Catrin lärde mig hur man stavar det idag)

Nu ska jag kolla på OC och ha allmänt ont i min kropp

HEIPPA (ring mig om ni behöver fest-sällskap)

Inga kommentarer: