måndag, februari 26

utfyllnad

Vilken svordom använder du mest?
Usch jag vill inte tänka efter för jag låter så jävla töntig när jag svär,

men det är nog satan

Äger du en iPod?
Nej jag äger ingen iPod, jag har inte ens en mp3spelare, för den jag
hade var alles, och till och med den har jag lyckats tappa bort. så jag sitter
och trycker med en liten ful mp4 med cirka inget minne alls och sprucken
display ! stackars mig

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
sex

Hur många resväskor äger du?
typ, två eller tre

Använder du flip-flops?
AAAHH jag älskar flipflops! eller ehh jag menade,
jo det gör jag, ibland.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Oftast Matkroken, men det är så jävla dyrt där
och det jobbar bara bitchar och idioter där, och chefen
är ett miffo och man blir bländad av deras vägg, och kör i diket
när man svänger in på parkeringen, men sväng in till Matkroken,
där trivs vi !

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag skulle nog hellre vara med på bilden, men jag är så
jävla ofotogenisk och så för allas skull passar jag nog bättre bakom.
sen kanske jag är ganska intresserad av fotografering också, men
faaan va kul att vara fotomodell !

Vilken var den senaste filmen du såg?
beck - advokaten, beckfilmerna blir fan bara sämre och sämre :s

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
haha seriöst? en kompis såklart

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En lägenhet. En lägenhet. En lägenhet. En lägenhet. En lägenhet.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jo antagligen, typ min mamma för hon är så jävla överaktiv. och min syster
när jag inte typ skickar smöret. och kanske nån till, för jag är väl ganska jävla lat.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
jag har ingen tror jag, eller jo men den står i källaren och sist
jag kollade vad det var för skiva i var det typ a-teens, HAHA

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad?
AAAAH *hoppar och studsar* jo faktiskt :)

Vad åt du till middag senast?
fucking jävla gröt med massa nyttiga frön och skit i,
och tunnbröd <3>

Använder du huvtröjor?
inte helst. men det är jävligt sköönt. ät snor

Kan du vissla?
både inåt och utåt och skitljust :D haha jag vet att alla som känner
mig älskar när jag visslar (a)

Vem var den senaste som ringde dig?
aaah per&sol kommer mobba mig nu men, mamma
(dom enda som ringer till mig i skolan är ted, mamma och alle
tycker dom, och det kanske till en viss del är saant

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
*spya*

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
ja det skulle nog vara konstigt annars, men usch jag vill inte
tänka på det :C

Vilket riktnummer befinner du dig i?
hrm 018 ?

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
pff

Hur många syskon har du?
ett (usch vad många gånger jag var tvungen att skriva det där,
jag har skitsvårt att fatta mig kort) vilket jag inte ens gjorde nu. suck.

Vilken film kan du alla replikerna till?
hrrm, lejonkungen, hrrm. nej men det är nog den bästa
filmen ever!

När flög du senast?
ifjol vid julen när vi skulle hem från thailand

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4, en för var och en i vår lyckliga familj

Läser du för skojs skull?
nej för att lära mig om matlagning, teknik och
städning såklart

Diskar du din egen disk?
nej men jag skulle gärna göra det bara jag sku
få bor sjääääälv i staaaaan

Har ni en stationär dator eller en laptop?
två lappisar :)

Vill du göra några tatueringar eller piercingar just nu?
jag vill ha medusa och jag ska fan skaffa en ! även fast jag ser för jävlig ut
i det. men jag har inte råd och bööög så jag vet inte.

Vem var/är din favoritlärare och varför?
Mats, för han är ung och snäll och blir inte fittig över ingenting,
och har inte personlighetsstörningar och pratar inte engelska hela tiden
och är inte alkoholist, hrm no offence mot er andra liksommmme

Vad har du för väder?
snöigt och kallt allt annat än SOMMAR

Har du en blogg?
isn't that kind'a obvius

Vilket var/är ditt favoritämne på gymnasiet?
grafkomm eller jompa

Gillar du att flyga?


När sov du senast på golvet?
dagen när vi kom hem från kryssningen så somnade jag
i hallen när jag installerade the sims 2

Gillar du din boendesituation?
fråga inte ens

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
alltså hur många som helst, mycket mer än jag gör nu iallafall

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
njae, men allting lyckas alltid hamna på samma dag/tidpunkt
när det väl händer nåt

Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
vad menas med det då? jag och catrin brukar väl kanske bli
lite tillsagda ibland jo

Vilken är din favoritfrukt?
mmh vindruvor & passionsfrukt & granatäpple & kiwi

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
AAARRRRTTOOOOON

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
mjo jag hatar fula förkortningar och förenklingar och jag hatar
när folk stavar ä-ord med e, buuurrrrr

Tror du på liv på andra planeter?
jag orkar inte tänka på det för jag blir så knäpp

Vad var det senaste du åt?
tunnbrööd

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
kanske motsatta för ted och jag bråkar typ aldrig och killar i allmänhet är inte
så misstänksamma och bitchiga som tjejer. fast kanske ändå tjejer, liksom
puss på er alla mina älskade kompisar heheh..eeh hehhe


Hur valde dina föräldrar ditt namn?
usch det är tragiskt, jag skulle egentligen heta sarah stefanie, men så döptes min
småkusin till det någon vecka innan dopet, så mamma och pappa var tvungna
att hitta på ett annat namn, ähhhhh vi tar madelen det är väl ganska fint? och så
lägger vi till dethär konstiga namnet som du har, katinka. perfekt. madelen katinka!
Gillar du senap?Ja.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
jo men nån skulle nog måsta knuffa ut mig från planet

Äger du en digitalkamera?
jao

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
som fan men jag börjar bli immun efter typ 16 år med sofi eriksson, haha

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
hrm ingen vad jag minns

Vad är du allergisk mot?
INGET, jag är felfri nästan

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nja jag var vegetarian en stund i högstadiet,
men orka bry sig egentligen, vad spelar en människa
för roll ?

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Fredrik, haha fredde :D

1 kommentar:

Anonym sa...

"Läser du för skojs skull?
nej för att lära mig om matlagning, teknik och
städning såklart"
-the sims möjligtvis madde? ;)