måndag, februari 12

hej madde hur mår du då?

madde säger:
åt helvete, för jag har inte sovit tillräckligt och så var det tråkigt i skolan, och sånt, och så vill jag göra nåt åt mitt utseende men jag kan inte färga håret innan det har fått vila och så lär de ju int gå att färga ett vitt hår.. och så vill jag pierca mig men ingen tycker att jag sku passa i det, och så vill jag göra nåt kul men orkar inte ><



madde säger:
skiit, för jag var skittrött imorse och sen var det stressigt i skolan och tråkigt med dubbeltimme fysik, och mitt hår är fittigt ljust, och så kvaddade jag skrivaren på MK och min lärare blev as sur.. även fast jag lagade den igen.. och så satt jag brevid patrik sjöberg på bussen hem, och min busschaufför var en ful turk som inte fattade svenska och nästan körde förbi min hållplats, och så vidare ><


haha vad rolig jag måste vara att prata med på msn

1 kommentar:

Anonym sa...

du kan tona håret, det sliter ju inte (: