torsdag, februari 8

whats going oooon

jag hann vara borta från mina klasskompisar i 3 timmar, TRE TIMMAR, innan de hann avboka klassfesten. tydligen skulle ingen hinna/orka/vilja whatever. jäkligt tråkigt iallafall. jag som var hemma idag för att jag skulle orka imorgon. men ännu är inte hoppet förlorat eller vad gis?

jag hatar att vara sjuk, och jag kommer inte kunna vara med ted förrän på lördag eller söndag eller nånting. det suger näst mest just nu. jag är så jävla grinig för att det inte blir någon klassfest. borde ringa till solli kanske, och pernilla, och höra hur nånting BLIR.

OC börjar spåra ur. hallå ryan och marissa ska vara ett par, vad fan håller marissas mamma och summers pappa på med? och vad fan har ryan fårr för hjärnsläpp som håller på med johnnys kusin som har nån pojkvän i LA eller NY eller var det nu var. VAD FAN. och sandy cohen som alltid har varit så jävla perfekt och aldrig tagit fel beslut, va fan har hänt med honom? tacka fan för att seth är som vanligt. töntig, ljuger för mycket, dramatisk och skitrolig. PUSS på honom.

haha pablo fransisco är skitrolig. jag önskar jag var lika spontant roligt :D

1 kommentar:

Anonym sa...

ove gjorde något i alla fall :P nej men jag letade nog lite fakta också. faktiskt.