onsdag, september 21

FINNS INTE

Jag lever lite under livsfilosofin "bloggar jag så finns jag" och just nu orkar jag mest finnas lite sporadiskt. En del dagar orkar jag inte finnas alls faktiskt. Tror det blir mer livstecken när jag slipper att jobba och vara på långa praktikdagar parallellt. Finns liksom inte mycket extra tid över när man ska hinna se Idol och fila naglarna också innan man går och lägger sig. Orkar inte ens fota av mina snygga skor - och mina lila slingor som jag i misstag råkade få med mig från salongen i augusti hinner ni nog heller inte se innan de blekts ur. Men desto lyckligare och finare blir er tillvaro och desto mer tid över till stärkande baslack för mig! Att jobba med textil dagarna i ända sliter sjukt mycket på naglarna ska ni veta.

1 kommentar:

t sa...

jag finns nog aldrig