söndag, september 18

TREDJE HELGEN I BORÅS

Jaha, då har jag klarat av den tredje veckan och helgen i Borås. Denna helg har jag verkligen spenderat nästan uteslutande framför datorn. Har jobbat som en idiot med diverse fotojobb men är ändå inte inte klar. Är rätt dålig på att dela upp arbetet i större projekt, det är något som jag verkligen borde öva på. Mellan varven har jag bland annat kollat på den här filmen. Rekommenderas verkligen. Skön mix av humor, drama och feelgood. Om man ska vara filmkritiker. Mycket mer intressant har jag inte att berätta. Imorgon börjar fjärde veckan av praktiken på Nelly och jag går och väntar på att min blivande vinterjacka som jag fotade förra veckan ska komma in i webbshoppen. En alldeles underbar assymetrisk kappa med stor luva från Dry lake, visar när den kommit upp!

1 kommentar:

Emma Brändmark sa...

Läs denna bloggen: http://love-aesthetics.blogspot.com/ så kommer du älska ditt lila hår sen! Hon är hur cool som helst ;D