måndag, september 26

JAG VILL SÅ MYCKET

Alltså jag orkar inte med mig själv just nu. Jag vill så förbannat många saker på samma gång att det snart inte får plats i min kropp. Jag älskar att vara i Borås och träffa nya människor (min största passion, yo), få jobba med kreativa fotografer, modeller och stylister och stegvis få ta lite ansvar på Nelly. Men jag kan inte bärga mig tills jag får börja flytta in i min alldeles egna lägenhet i Vasa. Blir första gången jag bor ensam någonsin. Ever! Kan ni fatta hur peppad jag är? Att ha något som är bara ens eget, att aldrig behöva må dåligt över att man har lämnat disken två dagar och fast kunna ha chipsätarmaraton.. naken! Möjligheterna är oändliga.

Men mest av allt vill jag bara vara med Joel. Min Joel.

1 kommentar:

Susie sa...

pax för att vara med på chipsätarmaraton!!!