torsdag, september 29

SEN KVÄLL PÅ TORSTENSONSGATAN

.. igen

Det har varit en vecka med rätt lite sömn det här, men vad gör väl det om tusen år? Är rätt nyss hemkommen från Fashiondays. Emma, jag och Felice drog från jobbet lite tidigare för att lyssna på Margareta van den Boschs föreläsning - men konstaterade att vi kanske klarat oss utan den. Det var så mycket folk att vi inte såg projektorbilderna, och annars stod hon mest och mumlade i sina papper. Klart överskattat må jag säga, även om hon verkar vara en awesome businesskvinna.

Några svettiga (när kom sommarvärmen tillbaka?) modevisningar senare trippade jag hem och nu sitter jag här och dels inviger mina Tracks - dels skriver några analyser som ska lämnas in till min lärare imorgon.

Annars då? Drar till Stockholm imorgon och träffar fyra efterlängtade tjejer: Hanna, Cissi, Annika och Emma. Blir middag och utgång, övernattning hos bästa Annika och sen lördags- och söndagsmys med en om möjligt ännu mer efterlängtad brud: Elin! Är tillbaka i Borås på söndag. Då lär mina fötter vara sargade. Man ska inte gå in nya skor i Stockholm, been there - done that - got the scars.. Men kan bara inte lämna mina nya skor hemma. Jag tänker leva i dem tills jag får silvertejpa fast dem på foten!

Inga kommentarer: