tisdag, maj 1

valborg 07



då var valborg 2007 avklarad, iår var det middag hemma hos mig med lite snygga brudar, tacos, pictionary, "vem är jag?", lite dans och sen taxi till breidablicks klubbrum där det var packat med människor uppåt väggarna och flockar utanför med så blandade årsmodeller på flickor och pojkar som jag knappt nånsin sett. stadsbor som gått ut högstadiet för flera år sen, blandat med barn som inte ens gick högstadiet samtidigt med mig, typ 92or, som är bara 4 år äldre än min egen lillasyster, skrämmande att hon själv snart är i den åldern och jag vet inte hurdant gäng hon kommer hamna i och hjälp.

vi for ganska direkt vidare med den äldste av sjöbergsbarnen, som hade köpt ny bmw 325a och ville köra bil. jag ska inte säga att det inte var trångt, men finns det hjärterum finns det stjärterum och jag bokstavligen låg på jessica i framsätet, medan 4 små flickor fick trängas i baksätet.

väl inne i stan kom jag på att 'jääävlar jag måste ju hem ikväll också' så han fick skjutsa mig till näfsby där min familj plockade upp mig och sen for vi hem och SOOOOOOV, fast först städade vi lite, även fast det inte var så jävla röjigt som dom trodde (dom=parantererna).

helt fin valborg faktiskt

Inga kommentarer: