onsdag, juni 13

driving licence

nu har jag jobbat i tre dagar i eckerö. och gått och fått körkort, så se upp på vägarna, brukar man väl säga. men jag tror det är att ta på allvar när det gäller mig faktiskt. jag kör som en full ragata och för snabbt. idag försökte jag köra iväg med handbromsen uppe ._. haha herrejääflar. och jag har kört slut en halv tank, not good considering att jag är pank (hur stavas considering?)

imorgon är det bolagsstämma på eckerölinjen och jag missar det, ojojojojoj, ioch med att jag fick byta pass med linnea, så jag börjar 2 imorgon och 7 på fredag istället för tvärtom. det betyder att jag kan fara till anda ändå! hurrraaaa hurrrraaa hela klassen minus martin ska dit hoppas jag. alltså jag hoppas inte att martin inte ska dit, men han är på hultsfred eller nånting. jag tror det iallafall. jag saknar min klass lite redan, skönt att alla kommer tillbaka i höst (?) elllerr jaa hoppas det iallafall.

jag fick för mig att byta layout på bloggen, och jag vet inte varför det fick bli rött, det är inte särskilt somrigt men det var fränast tycker jag. det är så dåligt med blogspot att dom inte har nå snygga layouter att välja på, men det är fräschare också iockförsig. påtal om bloggar så har catrin börjat blogga igen, kolla länken på sidan här i min länklista !

jag har blivit lat nu, eller fattig kanske det heter. men imorgon ska jag och alle till avää, det känns bra. känns bra. ska och panta flaskorna och burkarna från min 18fest också imorgon, MONEY MONEY MONEY

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis till körkortet! och jag har kört från godby till stan med handbromsen uppe, så känn dig inte dum ;D haha

Anonym sa...

congratz