torsdag, juni 7

sommarlov




jaha, idag har varit en kort dag känns det som. jag vaknade i lemland halv elva av att det var så varmt i rummet att jag höll på att dunsta bort. ted gulle hade varit så snäll och stängt dörren ordentligt och när solen gassade på utifrån resulterade det i en svettig madde. inte världens bästa sätt att vakna på, nej. jag var "ensam" hemma hos ted, för han var på sitt jävla satans rörande jobb, och lämnade mig klockan sju med en puss och en kram.

simon hämtade mig vid halv 2 och skjutsade mig till nabben där jag och gis glassade nån timme på gräset, jävligt skönt. sen gick jag till bussen och så åkte jag hem och så var dagen slut. fotade lite också, som man kan se ovan. yes, imorgon ska jag epilera benen och BUSa. bara för att jag kan och har typ alla tid i världen.

och jag längtar tills på fredag! på morgonen är det lilla holmen med alle, och sen ska jag och ted till tveggskär och mysa och sova till lördagen. sen på lördag är den artonårsfest i lemland, jättejättekul!

nej fyfan nu måste jag få gisela i säng innan hon dör

Inga kommentarer: