lördag, juni 30

nu ska jag fara på jobb

Som ditt förnamn sätter du ditt andra namn och ditt efternamn tar du av din närmaste granne. Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss och din ålder tar du av mamma. Ditt yrke är det din pappa jobbar med och dina intressen sånt som du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.Du har lika många barn som piercingar (örhängen räknas). Din hårfärg är samma som tröjan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna. Musiksmaken är sådant du inte kan lyssna på medan favoritartisten är den vars låt du senast lyssnade på.

Jag heter Katinka Wikström, är 40 år och bor i Mariehamn där jag jobbar som VVSare. Mina intressen är att stiga upp tidigt och gå på jobb. Jag har 3 barn, vitt hår och inga ögon. Jag lyssnar på metal och min favoritartist är uffie.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad ironiskt att jag skulle ha 8 barn :D