måndag, maj 5

inte kiva


jag mår inge vidare bra just nu. huvudet dunkar och ögonlocken hänger i axelhöjd. erica är och spelar volley, vilket hade varit jätteroligt att joina men det kändes inte bra. imorgon har vi gymnastik och fotboll ute så jag skulle gärna inte vilja vara sjuk, tack. 

celluliterna på låren börjar sprida sig mot knäna och snart är det bikinisäsong. kul att fara till grekland med massa snygga brudar om man själv känner sig som en komposterad mineola. det värsta är att allting är så dallrigt. jag skulle kunna vänja mig vid att vara en storlek m om man inte behövde ta dehär vecken magen och celluliterna under huden. hur får man bort såna? dricker vatten och tränar? 

jag skulle vilja träna som fan, men skolan stressar mig som fan till att sitta framför datorn jämnt och städigt. bra ursäkt för att vara tjock. datornörd. 

BY THE WAY

Inga kommentarer: