onsdag, maj 28

oh, i almost forgot




i fredags innan jag for till långnäs för att sedan fara till krakow, så tonade jag håret lite grann och satte i löshåret. sedan tog jag några sexiga fina bilder som jag skulle lägga in på bloggen och skriva typ "hej, nu drar jag till krakow!"

såklart råkade transfern från D50n till ACERN misslyckas och jag formatera kameran innan jag upptäckte att alla bilder var borta och jag var tvungen att fara. så här får ni nu istället en update på min hårfärg ála krakow airport istället. jag ser ju inte så farligt sliten ut för att ha spenderat 100 timmar tillsammans med klassen i polen, right?

4 kommentarer:

Anonym sa...

tyvärr är jag ju inte på åland (där skorna är) förräns på fredag kväll. :/ min avslutning är på torsdag så... och jag har inga bilder här i sverige. :( men jag kommer lägga upp bilderna på bloggen på lördagen så du kan ju titta in då och se om något gillas. :)

Anonym sa...

det är synd att jag inte är hemma för jag har både ett par ljusbruna sandaler med grov träklack och ett par silverfärgade låga pumps med stor rosett framtill som hade kunnat funka till din klänning. skit också. :(

Anonym sa...

HAHA nu är jag duktig! (eller har bara tråkigt). Här är en bild på silverskorna jag ska sälja i alla fall, visste väl att jag lagt ut dem på bloggen när jag köpte dem. :p de är i strl 37-37½ ungefär skulle jag säga. Klacken är typ 5 cm kanske.

http://vichy.blogg.se/images/2008/p1190216_1200735566_3010973.jpg


sen har vi ju de här, 40 årig vintage. väldigt små och smala, typ 36½ kanske.
http://vichy.blogg.se/images/2007/pc040003_1196500656_3010912.jpg


Och här, i mitten ser du sandaletterna med träklack. Jag vet att det är en usel bild men vafan. Man ser framsidan iaf. Klacken är i trä, grov och bekväm och ungefär 8-9 cm hög skulle jag säga. Strl 38 men är liten i storleken så skulle mer säga 37-37½-38.
http://vichy.blogg.se/images/2007/pa030191_1191441725_3010764.jpg


Sådär! :D

Anonym sa...

fast det är ju alltig NÅGON hemma hos mig. så om du är intresserad är det ju bara att åka och prova. :) JAG är inte hemma, men jag kan ju lika gärna instruera brorsan att plocka fram det som ska säljas och så får du prova på. :) eller vad sägs om det?