tisdag, maj 27

krakowshopping

hittade en schysst butik i krakow som hette Newyorker. det fanns kläder både för min smak, elins, cahtrines, pernillas, catrins, giselas OCH ericas. helt olika stilar hursomhelst. rockigt, punkigt, stylish, vanligt, uppklätt och allt därimellan. själv hittade jag hur jävla mycket som helst, och jag tror att de andra nästan hittade ännu mer. en jättefin volangkjol, och en volangklänning som jag älskar. den är som den från ginatricot fast finare. sen hittade jag ett somrigt vitt linne som fick komma med hem också. och ett par brallor på H&M som inte är värda att lägga upp här, vanliga mjukis.

det börjar dra ihop sig till avslutning. just nu känner jag att jag bara vill att det ska vara över. jag vill jobba, sola, träna, och fara till paris. klara mig på egen hand. bo i en lägenhet och sitta framför min laptop på kvällarna i mitt stora fina balkongfönster och redigera foton som jag har tagit för att jag har världens bästa jobb där jag jobbar lite hur jag vill åt en tidning eller nåt och håvar in satans med kosing.

jag är på dåligt humör nästan konstant nuförtiden. jag är glad en dag och sedan händer det nåt igen. hoppas det blir bättre när stressen är slut och skolan med för den delen. alla i klassen är tydligen trötta på varann nu lät det som, så det blir väl bara en lättnad när vi går ut och får leva våra egna liv. fyfan hur jag säger.

voilá, mina fynd



4 kommentarer:

Anonym sa...

fin kjol!

newyorker finns i uppsala med, fast jag har aldrig varit in där för det ser ut som ett upfuckat gina tricot utifrån men men. :p

när börjar du på e-linjen då?
back to crazy tourists..

Anonym sa...

Haha, ja det i uppsala ser inte kul ut iaf. :P

Okej, ja jag tror jag sett dig på schemat så du börjar nog runt den 12, det borde stämma. :)

Anonym sa...

Newyorker finns överallt verkar det som :D Tyskland, Estland. =D Har adlrig hittat ngt där dock.

Vill ha volangklänningen!!!

Anonym sa...

Ohh den sista var riktigt sööt :D

/www.linneaaf.devote.se