tisdag, december 20

IT'S CHRISTMAS TIME



Dåligt med bloggande nu, har slitit som ett djur mot min extrema prestationsångest de senaste två dagarna och till slut fått en beställd illustration ivägskickad till beställaren. Det värsta är att göra beställningar åt någon man tycker om. Nu har jag officiellt tagit jullov och tänker därmed ignorera mitt examensarbete fram tills efter julafton. Istället lägger jag fokus på materiella ting som min nya päls, mina fantastiska skor och julklappar men också på mer normala glädjekällor som glöggkväll med mitt tjejgäng (trodde aldrig det uttrycket skulle yttras i den här bloggen) ikväll, mys med fina pojkar med blont hår och ansiktsbehandling deluxe imorgon kväll.

Tata!

9 kommentarer:

Catti sa...

Snälla säg att du har lösögonfransar!

ida sa...

JAG ÄR SÅ SJUKT NÖJD MADAX!! Du förstår inte ens. Och alla är så himla imponerade över vad du gjort! Puss till dig <3

Madelen utan e sa...

catti: haha nope, neulash!
ida: MEN PUSS!

hani sa...

vitsi du e hejt!!! (och ja, jag längtar hem till österbotten)

Anonym sa...

Vart kommer skorna ifrån? De var riktigt snygg och så är du med!

Madelen utan e sa...

Haha Hanna!

Skorna är faktiskt Wildflower by Kenza, och jag köpte dem, givetvis, på Nelly.com!

Gabba sa...

En riktigt snygging du är och pälsen är alldeles underbar!

Hanna sa...

SÅO PRITI!! och vilken fin päls

Sarah sa...

Uhhh ÄLSKAR pälsen, lite snyggdöden över den<3