måndag, december 12

PHOTOBOOTHBLOGGEN




Traditionsenligt när jag är påväg bort och har fixat upp mig lite bjuder jag på en Photobooth-kavalkad. Fattar inte varför jag alltid kommer på att jag ska lacka naglarna när det är 15 minuter kvar tills jag blir hämtad?

Ikväll är det kundkväll i skolan som är på gång. Trots att vi har jullov sedan flera dagar tillbaka fortsätter vi bara att ge och ge och ge åt våra medmänniskor. What to say, sådana är vi Estenomer. (har ni inte gått med i Facebookeventet ännu, gör det nu PLEASE!). Ikväll ska jag fixa enbart hår, vilket är lite nytt för mig i sådana här sammanhang när vi har utbildade frisörer i klassen. Men jag är faktiskt peppad, det är ju inte som att jag inte är grym på allt jag gör, heheheheh. Nå, det här blir inte till någonting. Jag skriver på finlandssvenska, är stressad och nu är klockan alldeles för mycket! Ciao!

(OCH JO! Ikväll kommer det där jädra festklänningsinlägget! Börja peppa redan nu!)

Inga kommentarer: