onsdag, januari 16

COMING TO LIFE

Jag har haft lite svårt att komma ur koman sedan jul. Allting har känts som en enda grå sörja av jobb, lite fritid, lägenhetsfix och känslostormar. Men nu jävlar i min lilla låda börjar allting falla på plats. Jag har flera roliga projekt på gång som ni ska få ta del av så fort de kommer igång på riktigt. Bland annat fotar jag Katrins nya kokbok, gör lite logos och har ett riktigt intressant projekt på gång med Joakim som bara växer mer och mer för varje dag. Undrar när fan man ska hinna med slutarbetet som ska vara klart om lite mer än en månad? Har ju fotat grymma bilder till Henrikas slutarbete också som ni måste få se. Kanske slänger upp lite sneak peaks här vad det lider. Vad jag minns av dem så var jag riktigt nöjd. För en kritisk perfektionisk som moi är det rätt sällsynt. Nu ska jag ringa lite samtal, städa klart och invänta Tua och Henrika som kommer över med en nybakad kladdkaka. Känner liksom hur mycket positivare jag är idag än på länge bara av att jag sovit ordentligt en natt!


Bild från första kokboksfotograferingen idag.

Inga kommentarer: