lördag, januari 26

MOVIE COMING UP

Ikväll har jag och Henrika gjort film i studion. Är inte helt säker på om vi lyckades prestera vad som vad tänkt - en seriös fråga/svar film till vår utbildning angående våra karriärer - men jag är helt övertygad om att det blev en underhållande filmsnutt. Stackars Toffe som stod bakom kameran gav till slut upp och lämnade inspelningen uppgivet med händerna i luften. Så svårt att hålla sig seriös när man sitter bredvid sin bästa vän som är en mupp.

Så fort jag fått in allt på datorn tänkte jag klippa ihop ett litet galet bloopersklipp. Tills vidare får ni några fantastiska bilder från inspelningen.






Och, ursäkta, men, vad fan är grejen med att man ser sjutton kilo tyngre ut på film? Får hetsbulimi bara av några sekunders tittande. URK!

1 kommentar:

Henrika Josefine sa...

Jag dör! :'D So much fun! This is going to be epic ;)