tisdag, januari 15

TULPANER & MOODSWINGS

Idag är det ju den femtonde januari, vilket innebär att det är tulpanens dag. Vad fan det innebär eller varför tulpaner ens har en egen dag har jag ingen aning om. Intressant sammanträffande är det dock att jag gick loss i tulpanhyllan just igår när jag var i butiken. Det känns ju på något sätt ändå lite närmre till våren när man har en bukett snittblommor på bordet. Trots att det snöar FAKKING horisontellt utanför fönstret.

Håller på att repa mig från en förkylning som verkar ha tagit sig in i min hjärna och infekterat centrat för typ all logik och rubbat hela känslobalansen i kroppen. Är helt upp och ned och går runt och längtar efter någon som kan ta hand om mig ibland när jag inte orkar själv. Vad är det för trams, liksom?





Ja, jag kände att det behövdes fyra olika bilder på en bukett tulpaner. Don't judge.

Inga kommentarer: