måndag, januari 28

IN BED



Jag säger det än en gång: den här vintern har varit en jävla skitperiod för mig rent hälsomässigt. Jag har behandlat mig själv som den här branschen lätt inbillar en: en maskin som klarar vad som helst. Problemet är väl att man kan bytas ut arbetsmässigt, men får dras med dålig hälsa och ångest på personligt plan istället. Både kostmässigt, träningsmässigt men framför allt sömnmässigt ska jag fan skärpa mig nu. Tänker mig att jag ska börja läsa böcker om kvällarna istället för att ständigt skapa eller ta in visuella intryck. Jag börjar ikväll med att läsa utkastet till en kompis bok. Saknas dock en snygg man med skäggstubb och läsglasögon här bredvid i sängen.

Haha, har varit helt ensam sedan i fredags kväll. Det gör saker med mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

👍👏😘/mamma