söndag, februari 3

FLOWET


Jävlar, så är klockan fyra på morgonen mitt i allt. Varför går alltid lördagar så snabbt? Man vaknar sent, käkar, träffar lite polare och mitt i allt är klockan ett på natten och kreativiteten slår till. Om helgerna finns det inget bättre än att sitta här vid mitt lilla glasskrivbord och låta kreativiteten ta över allt. Tittar inte på klockan utan lägger igång bra musik och låter timmarna flyga iväg. Härligt när man hittar flowet. Mindre härligt att helgen plötsligt är över och rutinerna knackar på dörren. Ajo, ajo. Godnatt då.

2 kommentarer:

Virre sa...

Försökte lista ut vad det var för något med hälp av textlagrena. Men jag blev bara mer förvirrad.

Madelen utan e sa...

Haha, ja, jag visste inte om jag skulle blurra dem eller inte. Men uppenbarligen behöver jag inte göra det då. Vill ha lite Virre-feedback på det snart någon dag!