söndag, februari 10

MORNING ALL DAY


Att umgås så mycket med LCHF:are börjar tydligen get to me. Utan att jag tänkt på det själv så har jag börjat äta nästan bara enligt LCHF (bortsett från min enorma passion för frukt). Antar att det blir ännu mer när boken kommer ut. Inget illa med det, antar jag.


Köpte kanske finaste halsbandet på Topshop i lördags. Nuff said. Ni ser ju själva. Om jag inte hittar något att ha på mig innan onsdag så går jag dit i bara det och min nya Chantelle-BH.


Otroligt jävla himla FIN är den.


Vaknade vid 11 men steg (jaja, svenskar, klev) upp ur sängen först vid 15. Sitter fortfarande med morgonrock (jaja, svenskar, badrock) och fluffigt nytvättat hår. ÄLSKAR hel(g)dagsmorgonar.


Har börjat köpa hem snittblommor inför varje helg också. Grym vardagslyx.

Inga kommentarer: