fredag, februari 15

PATRIKxFILIP



Jag älskar ju att skryta med mina duktiga kompisar. Fick värsta meltdownen här om kvällen när jag i ett svagt ögonblick insåg hur många talangfulla människor jag omger mig med. Det är så att man börjar undra om det är ett kriterie när jag väljer nära vänner att vara kreativ och talangfull.

Till ämnet: Patrik och Filip i videon ovan är inte bara två av mina mesta och bästa killkompisar, de är också jävligt duktiga DJ:s. Videon är filmad och klippt av Victor, en tredje sjukt talangfull killkompis. Videon i sin helhet är ju alldeles fantastisk men av någon orsak känns det extra mycket i hjärtat i delen med de hoppande fötterna. Ikväll spelar Patrik på Kino i Mariehamn och imorgon spelar de tillsammans. Hade jag inte haft ett event att fota på Lidingö ikväll hade jag absolut varit på Åland. Typ nu. Tror jag tar färjan imorgon bitti istället.

Inga kommentarer: