lördag, december 23

dan före dan

oj oj oj imorgon är det julafton vad spänd jag är. inte. varför känner jag ingen julstämning? hela jag är ur balans nu. förhoppningsvis kan jullovet råda bot på det. jag skulle kanske kunna pallra mig till klippupp och färga håret med mitt presentkort! jag vet bara inte vilken färg jag ska ta den här gången. kanske lite mörkare, eller så kör jag på samma spår med blontblontblont <3

jag tycker om min nya kompis, han heter Yuki och är en blå kampfisk. jag fick honom igår som en tidig julklapp. jag funderar på att köpa ett litet akvarie till honom, istället för en jävla guldfiskskål. sen sku det va roligt att ha en kompis till honom också. en hona. hon skulle lätt heta yoko! :D haha. jag som alltid har sagt att det är töntigt att ha fiskar. nåja.

imorgon ska jag till julkyrka och sen ska vill till farmor och farfar och ha en riktig jävla traditionell julafton.

GOD JUL

1 kommentar:

Anonym sa...

kampfiskar gillar inte vänner ><