onsdag, december 27

dröm blir till verklighet


halsbandet of my dreams


imorgon ska jag och pernilla till sverige, om ingenting går snett. jag har suttit hela morgonen och letat gatuadresser till butiker. replay, zara, urban oufitters och weekday here I come! haha jag har inte varit till stockholm på evigheter och jag behöver en massa klänningar, strumpbyxor, en nyårsblåsa (som jag helst hittar på hm för en billig peng), och dessutom fick jag reda på att urban outfitters har mitt drömhalsband! som också finns på hm för en billigare slant, men det är inte lika fint heller. åh jag är kär i ett smycke. nu ska jag tjata på pappa om lite pengar och sen ska jag upp till banken och växla till kronor. det kommer bli a blast.

3 kommentarer:

Anonym sa...

baaaaaaaaah

Anonym sa...

du har så rätt, det var av sorg. det var därför jag baahade (:

Anonym sa...

måste bara säga att klockan är fein !