söndag, december 17

julstress




idag fick jag den första julklappen inslagen. fyfan vad nöjd jag är. inte. det är en vecka exakt kvar till julafton och jag har en julklapp färdig, inte ens det, för jag ska ha en sak till, till den personen. fuck! jag ska ha enhetligt tema på alla min julklappar iår, alla ska ha brunt papper, rött snöre och en stämpel sådär som på bilden. mamma skulle visa mig hur man gjorde och det slutade med en blåsa på mitt ringfinger, så hädanefter gör jag det HELST själv. grupfh.

jag är lite stressad över att hitta den perfekta julfestklänningen här på åland. om det finns nån fin så kommer antagligen halva åland redan ha en sån, och om det inte finns nån, vad gör jag då? jag hatar åland. jag skulle vilja ha ett eget litet förråd med kläder som jag kunde fara till då och då och hämta ut kläder som ingen annan här hade. jag menar, nog skulle HM och såna kjedjor kunna offra ETT plagg i veckan åt EN person, gud.

nu ska jag plugga på fysikprov med solli och sen ska jag sola lite solarium tror jag. börjar känna mig lite ur form i hyn.

Inga kommentarer: