tisdag, december 5

okej nu skriver jag massa jävla blogginlägg idag, mest för att jag vill se hur det ser ut men också lite för att jag har så mycket att säga. jag fick just en sak klargjord för mig. jag är inte paranoid utan det är faktiskt folk som kopierar/härmar/apar efter vad jag gör, och inte bara ibland utan så fort jag kommer på nån idé som är hyfsat bra, köper ett plagg som är hyfsat snyggt eller gör nånting annat som jag är nöjd med, är det ofta nån som gör likadant och så är man inte ensam om det längre. det är jävligt störande, och jag vet inte varför det är så. kanske är det för att jag är en mes som inte vågar säga till folk vad jag tänker och tycker, eller så ser folk faktiskt upp till mig. haha, vilket jag har jävligt svårt att tänka mig, men det brukar ju kunna vara en ganska stor orsak till att härma någon iallafall.

jag tror inte att jag har sagt det här såhär öppet någon gång, så alla som tar åt sig av det här, snälla skaffa en egen stil/idé/whatever, och om jag har helt jävla fel, tell me baby

2 kommentarer:

Anonym sa...

NU FINKAR DET NOK, blogspot verkar massa bättre men orka byta. det är jobbigt (:(:(:(:

Madelen utan e sa...

mihi puss på blogspot