lördag, mars 24

fågelkvitter, hålla handen och rosiga kinder




satan vad jag behöver sånahär dygn med ted. igår kväll kollade vi på tv och somnade i sängen med kläderna på, inslingrade i varann. vaknade ca 03.45 av värme från teds andedräkt, och borstade tänderna, klädde av oss och gick och lade oss på riktigt. vaknade 09.00 som jag hade planerat och låg och tittade på honom när han sov, han vaknade till några gånger och höll om mig lite hårdare. det är sånt som gör en så glad så man skulle vilja ställa sig upp och skrika rätt ut i luften. vi låg och myste till 12-tiden, och sedan åt vi lite innan vi klädde på oss och gav oss ut i det jättefina vårvädret. sol, fågelkvitter, hålla handen och rosiga kinder. hålla handen är en av dom bästa sakerna med att ha någon. det och att ha någon som står bakom en på butiken, håller om en och viskar i örat att den gillar en. tänk att inte få uppleva det nånsin i sitt liv, jag hoppas att alla i världen får det. vi köpte lite påskgodis och gick dom ca 3 kilometrarna hem igen, hand i hand. i vårsolen, ahh.

nu är jag återigen ensam, för en fotbollsmatch, och sitter nertyngd med 7 bakgrunder som ska ritas i illustrator, massa foton som ska tas till utställningen på kakelhallen, ett typsnitt som sa göras klart, en bil som ska övningsköras med, men som inte funkar, och ett oredigt rum.


men jag är glad ändå.

Inga kommentarer: