måndag, mars 26

remaka en gammal sak och bli lycklig



jag är fan i mig kär i kronancykeln.


idag var det den sjätte dagen på ålandstidningen och idag gick precis lika snabbt som alla andra dagar. vi gick runt på stan i en jävla timme innan vi fick ihop till ynka 3 stycken till veckans fråga idag. fy skam åland! skärpning! sen gjorde jag och jakob i princip klart reklamgrejsimojsen, men jag vet inte ännu om den ska användas, så ni får vänta med spänning på resultatet! oooh vad spännande, ooh, ooh, ooh. imorgon ska jag ta med mig lasagne till lunch å joppet. mumsimumsi.


min buk börjar kännas otränad, fy skam fy skam madelen katinka holmström. less moviewatching, more training ahead alltså. sommaren är ju fan snart här, gosh. nu funderar jag bara på vad jag ska komma på för finurligt till veckorevyntävlningen, jag MÅSTE vinna kronancykel, det är ju min drömcykel och nu har jag chansen att roffa åt mig en alldeles egen, ååååh jag är så lycklig. fast jag kommer inte ha en chans ens. om inte världens bästa remake idé ploppar upp och etsar sig fast i mitt huvud. let's hope so. fult att lägga in engelska egna påhittade uttryck i svensk text. nerd.


britney spears är ful,


var tvungen att lägga in det, jag var tvungen att få det ur mig. ikväll borde jag fota och illustrata. kanske jag ritar en bakgrund med lite tur. ahhh har MASSA idéer till min flashfilm, så jag måste få bakgrunder och karaktärerna klara snarast :D fniz nu ska jag gå och göra om nånting till nånting och ta kort och bli lycklig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag tänkte samma om cykeln :O måst hitta på nått bra! måst hitta på nått bra!

Anonym sa...

HAHAHAHA jag läste att din kuk var otränad och blev helt ":O:O vad har jag missat?"