söndag, mars 4

is there anybody alive out there ?



jahapp, då var det bekräftat. jag är verkligen alone här ute i saltvik. för ni har även alexandra (förövrigt min enda kompis här ute) flyttat till den stora staden.

jag är kanske jävligt omogen som inte tar mig i kragen, skaffar ett jobb, skaffar en lägenhet, tar tag i mitt liv och blir smal. men jag kan inte hjälpa det. jag VILL flytta men jag har så många krav.

- jag vill helst bo ensam (se punkt 2)
- jag vill inreda precis som jag själv vill ha det
- jag har redan en bild i huvudet hur det ska se ut
- det måste vara fräscht
- och luftigt
- fint badrum
- stora fönster
- ensfärgade- och medaljongtapeter
- ny toalettstol
och så vidare

PLUS att jag ska nog ändå flytta till sverige om 2 år, så varför ens bry sig om att skaffa en snygg lägenhet ELLER bil, när man ändå flyttar snart. fast jävligt dumt att tänka så kanske.

Anyway, så ska jag söka detdär kvällsjobbet på nyan, och hoppas på det bästa. liksom i need the money. även fast jag bara vill ha dom för att shoppa kläder (klänningar)

nu ska jag slänga mig över fission, kärnkraft och polaritet en stund. jag har lite press på mig, kan inte få under en fyra, utan att bryta mönstret !

(jag tror jag har fått musarm :'D)

1 kommentar:

Anonym sa...

"PLUS att jag ska nog ändå flytta till sverige om 2 år, så varför ens bry sig om att skaffa en snygg lägenhet ELLER bil, när man ändå flyttar snart. fast jävligt dumt att tänka så kanske." Ja du, så har jag också tänkt. Men ändå suktar jag dyrt och heligt efter en billig, snygg och stor lägenhet. Jag vill så bo själv helt enkelt. Men sen tänker jag igen, orka när man ändå drar om två år.