söndag, mars 18

öppna din dörr och säg att du vill ha mig här



jag sjunger karaoke som förbytt och det är så roligt så jag sitter för mig själv och skrattar när jag sjunger fel och tåras i ögonen när jag får till nån riktigt fin ton. (riktigt fin, nja, men någorlunda nice iallafall) Imorgon börjar min 3 veckors praktik på Ålandstidningen, med fotograferna, och jag är inte så nervös, snarare förväntansfull, för förhoppningsvis slipper jag skriva och det är skriva som ångesten kommer med, när man måste skriva intressant och ändå vuxet, men samtidigt lite med en twist så alla vill läsa det. (ingen press nu yasmine, du är skitduktig på att skriva)

musiken från oc är bäst, i just can't get enough. och imorse när jag kom ner till frukosten (plättar?) frågade mamma mig: "du madde, du skulle inte kunna tänka dig att fara med moa på darinkonstert och sådär?" jaha tänkte jag, "inte vet jag om jag är så sugen, när är det i såna fall då? och var och när far vi?" "hmm jaa båten går om 2 timmar och konserten är på gröna lund ikväll" HAHAHA vaddå välplanerat, off they went och nu är jag ensam hemma med pappa. vi ska äta kyckling snart, och ikväll ska jag se på edward scissorhands och byta i fiskskålen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har fan nervsammanbrott redan, så det är lugnt! :P

Anonym sa...

I must digg your article so other folks are able to see it, really helpful, I had a hard time finding the results searching on the web, thanks.

- Murk