torsdag, mars 8

jag vill också dofta storstadspuls



Donna Karan, Red Delicious, uppföljaren till succédoften Be Delicious, är oemotståndlig och inspirerad av storstadspuls och passion. Red Delicious Women är en vågad och sofistikerad blandning av friska äpplen, hallon, vanilj och patschuli.

Jag behöver verkligen en ny parfym, och den här, eller BE DELICIOUS låter underbara :o måste gå till nån butik och lukta, jag menar, jag kommer ju snart vara tät(are än nu) ! min älsklings-pv ska säljas och så ska jag jobba röven av mig på annonsavd på nyan. shoppa shoppa shoppa shoppa är vad jag känner för nu.

och så måste jag passa på att klaga på dom sviniga busschaufförerna på sundqvists buss. idag när jag som vanligt kom med bussen till godby och skull byta, så frågade jag busschauffören i den nya bussen, om han kunde vänta 30 sekunder, för att jag skulle behöva ta ett kort på en buss till min flashfilm. jag förväntade mig ett okej, nja, jo, visst, allright, sure, okey, nåjo eller nånting, men inte ett "näääää nu far jag" . jag tog honom inte på allvar så jag skrattade och gick ut för att knäppa kortet när idioten börjar köra iväg med öppen dörr för att fittas med mig till max! jag knäppte, och sprang in i bussen i farten typ, och slängde ur mig ett "taaack" till grintrynet som bara nickade och snörpte, om möjligt, ännu mer på munnen. kattröv!

sen ska jag inte ens ta upp han araben/turken som inte kan svenska, kör som en idiot och går på shoppingrundor på kvarbobutiken mitt under en rutt. AAAAH idiots.

imorgon är det helg, och vi slutar klockan 12, hurra för det! sen tror jag att ted kommer till mig om jag har tur, för en zleepover, och lördagen är ännu oskriven. pernie? gisela? fanny? someone?

nu ska jag rita klart min svett-sundqvistsbuss och sura för att jag inte hann träna ikväll.

BÖÖÖÖÖÖGIGT

Inga kommentarer: