torsdag, mars 22

praktikant, day four



fuck vad det är kul på min praktik! Jag får tillbaka all mitt fotointresse som KalleW har dödat. halleluja, tack Daniel, Sebba & Jakob ! Fast Daniel är inte på jobb, och Sebba&Jakob mobbar mig för att jag är bonde. Som idag, så var jag och Jakob till Sund och tappade bort oss lite, men det här inte till historien, utan när vi kom tillbaka till tha house så frågade jakob

"vad ska du har för bil om 49 dagar då haha?"
M: "haha ursäkta mig men det är nog 64 dagar kvar, men jag vill ha en mustang cabriolet -06a"

J: "jaha, ska du inte ha en pickis då?"
M: "haha varför i helvete skulle jag ha en jävla pickis?"

J: "men du verkar ju vara lite såndär typ"
M: "HURDAN?!" (jävligt upprörd haha)

J: "ja, såndärn som inte är rädd för att arbeta med händerna och så"

M: "haha så du tror att jag är bondunge för att jag kommer från saltvik?"

J: "ja, och så lyssnar du väl på sahara hotnights också, det gör alla därifrån"

haha dumma. men det var inte slut med det, nejnej, när vi kom in i huset var det lera i hela trappan, och gissa vem som fick skulden? "madde för fan du kan väl byta från gummistövlar innan du kommer hit på mornarna?" haha svin. så hinner jag bara sätta mig och arbeta i nån minut innan sebba kommer instörtandes (han var helt ovetande om våran koversation i trappan) och utbrister "MADDE VISA MIG DINA SKOR" , tar tag i mitt ben och inspekterar min sula. "nåja okej det var lerigt i trappan så jag antog att det var du, heheheh.." haha men vad i helvete liksom.

ikväll borde en bild som jag har fixat vara på framsidan av veckans åland också, om det är nån birgit som är frilagd, fniss jag bidrar till tidningen! love love love love, imorgon ska vi kanske göra en rolig grejsa :D

jaha och nu har fitt-yasmine gett mig nån uppgift när jag måste avslöja lite grejer om mig själv.

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Om jag är ensam mer än i en timme pratar jag med mig själv och sjunger.

2. När jag lär känna någon ny, sitter jag och pluggar in deras mobilnummer.


3. När det är mörkt ute vågar jag inte titta ut genom fönstrena, tror alltid att det ska dyka upp ett asigt face då.


4. Jag är sjuk, jävligt sjuk. jag kan inte spara pengar, utan spenderar allt på kläder, ALLT

5. Jag sorterar mina DVDfilmer i bokstavordning när jag inte har nåt att göra


6. När jag var liten brukade jag lägga mina snytpapper under madrassen när jag var sjuk, och det händer ännu idag, med allt möjligt.


PERSONER: whatevvaaa' shitter väl jag i vad ni har för sjuka hemligheter ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

"J: "ja, och så lyssnar du väl på sahara hotnights också, det gör alla därifrån" " hahaha OCH haha fitt-yasmine :D