fredag, maj 13

CHILLA SNÄLLA

Jag vet inte hur många bloggar jag läst senaste timmarna som är upprörda och ledsna över sina förlorade blogginlägg. Arga ord kastas hit och dit och ingen förstår någonting. Då kan man fråga sig om någon alls försökt kolla upp vad som pågått det senaste dygnet, till exempel genom en enkel knapptryckning till Bloggers egen statussida?

Jag citerar: "To get Blogger back to normal, all posts since 7:37am PDT on Weds, 5/11 have been temporarily removed. We expect everything to be back to normal soon. Sorry for the delay."

1 kommentar:

Sarah sa...

(jag såg faktiskt blog statsen innan jag blev aggresiv eftersom min ena kompis hade fått tillabaka sina inlägg men inte jag ;) Men jag anta att jag inte har många bekymme ri livet om blogspot just giår var det största ;) Ps jätte nice blogg du har. Kram