söndag, maj 29

SKRAKVÄGEN


Det här är orsaken till den låga aktiviteten här på bloggen de senaste dagarna. Jag och Joel har äntligen fått lägenheten vi ska bo i över sommaren tömd, städad och fylld med våra egna saker. 


Det är rätt jobbigt att flyttstäda två gånger på två veckor, för vissa mer än för andra.


Nu har jag nästan bara kläderna och lite små justeringar kvar innan det är klart!


Hittade i städningen två jättefina bergskristaller som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med ännu.


Mys.


Våra köksluckor är väldigt ..orange.


Igår hade vi hit lite fina människor och bland annat drack vin och kollade på en Håkankonsert.


Finaste konfirmationskortet på min lillasyster och Henkes hand.


Och kanske det bästa av allt: Utsikten! Och så fort vi har det helt klart här så får ni se det, lovar.

3 kommentarer:

hani sa...

åh så bra, så bra! va jag e glad för din skull madde :)

bobby sa...

så jävla underbar utsikt

Madde sa...

Hej! Eftersom du är fotointresserad kanske du vill göra din kamera mer personlig? kolla in på strapsbycochise.se och styla din kamera