måndag, maj 16

SUMMERNIGHTS



Det blev en rätt lyckad loppishunt idag, Heidi och jag hittade bland annat varsit jeanspar att klippa sönder,


jag hittade också en väldigt rosa tröja som jag har tänkt matcha med bruna ben och rufsigt hår på svala sommarkvällar,


och en småknäpp och underbar oversizetisha.


Den här skjortan köpte jag inte idag, men den är ett av mina favoritplagg just nu. Köpte den för två euro på Eva&Adam för några veckor sedan. Den är perfekt storlek, perfekt gräddvit färg och perfekt material. Den bästa skjortan just nu!

9 kommentarer:

Ylva sa...

Vilka fynd!! Är liite avundsjuk..

Madelen utan e sa...

nå, don't be! du gör ju själv massa fina fynd heela tiden :)

maestro sa...

saknar finsk second hand... :(

Madelen utan e sa...

tuz, vad är det som är speciellt med finsk sh? har ni inga loppisar i svärje?

maestro sa...

jo! men PRISERNA är inte i samma klass. din fina skjorta för två eurosar skulle gå loss här för minst 80 kruner.

...eller så har jag inte hittat de braiga ställen, men av min erfarenhet så är det så. and that's not okey!

Madelen utan e sa...

aiii du menar så, men då är ändå vasa en dyr loppisstad i jämförelse med typ salo och karis! DÄR snackar vi guldgruva. let's go typ i sommar? :D

Gabba sa...

den rosa tröjan är alldeles underbar!

Madelen utan e sa...

jaa gabba, och den är hemstickad!

maestro sa...

jaa :D vi far!!!