söndag, maj 1

SUNDAY 01.05.11


Söndag betyder konfirmation! Så jävla onödig tradition egentligen.


Spenderade hela morgonen åt att sminka och styla Moa. Inte världens enklaste uppgift visade det sig, när jag försökte locka ett lockigt hår i en annan riktning och sminka någon som inte har så mycket smink på sig annars. Men fin blev hon ju till slut.




Hade mina bortglömda träheels på mig dagen till ära, jäklar vilken träningsvärk jag hade i benen efter jag hade dem på mig på modevsiningen förra veckan. Idag var det inte lika mycket spring dock.


Söta brudar, Moa och Josefine


Tjocka släkten


20 veckor gammal kusin (!!!!!)



Jag glömde tydligen bort att borsta håret, men var glad ändå.




Efter att ha fotat moa i motvind och solsken, skenat runt sedan klockan 07.30, druckit skumpa, skrattat och ätit alldeles för mycket kakor är jag nu helt jävla slut. Och imorgon åker jag tillbaka till den gråa verkligheten, meaning Vasa.

2 kommentarer:

ida sa...

ÄLSKAR den sista bilden!!

Madelen utan e sa...

haha, why?!