måndag, februari 6

COULD IT BE?

Dear NPS Members,

Nikon cordially requests the honour of your presence at the 
“Nikon Product Announcement Party”, the details are shown as follow:

Venue: The Diamond Ballroom Level 3,
The Ritz-Carlton, Hong Kong, International Commerce Centre,
1 Austin Road West, Kowloon, Hong Kong.

Date: 7th February 2012 (Tuesday)
Time: 15:15 – 16:00 Reception
16:00 – 16:45 Product Presentation

Är det äntligen dags att släppa D800an måntro? Kom igen Nikon, it's about frikkin' time!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaaaa! Det är det!!!

Lucas Gustavsson sa...

Hej Madelen :) Du som är duktig med kameran och antagligen photoshop. Skulle du vilja göra en enkel men snygg header till min blogg. Jag är så dålig på sånt, haha. Att få bilden i bra skärpa alltså. Det skulle vara otroligt snällt! :D

Madelen utan e sa...

Hej Lucas, absolut kan jag hjälpa dig med det. Just nu har jag väldigt fullt upp, men lägg till mig på Facebook så kan vi diskutera vidare?

Lucas Gustavsson sa...

sv; Okej, vad snällt! :D gjort det!