söndag, februari 5

DEN GRÅ MJUKISBYXAN

UN-FUCKING-BELIEVABLE! Här har jag i snart två års tid försökt övertala min älskade pojkvän att grå mjukisbyxor aldrig någonsin, ever, in this or any other lifetime, kommer vara snyggt. Varken snyggt, lämpligt någon annanstans än hemma eller ens en uns fashion.

Så trampar The local firm in i bilden och visar grå mjukisbyxor på inte bara en eller två, utan tre manliga modeller i sin höstkollektion för 2012. Hur ska jag nu försvara mitt statement? Jag har inte kämpat för mjukisbyxans död för att bli nedröstad av en ynka svensk höstkollektion. Hur fashion de än påstår att det är, så finns det väl ingen som kan påstå att de skulle hooka up med en snubbe på krogen om han hade på sig ett par grå mjukisbyxor? Finns det något annat plagg som både är sjukt osexigt samtidigt som det inte lämnar något åt fantasin?

Haha, det är nästan sjukt hur mycket den mittersta siluetten påminner om Joels. Spot on. Någon annan än Joel och TLF som tänker köra på vid grå herrmjukisbyxa i höst?


Bilder från mercedesbenzfashionweek.se

2 kommentarer:

Catti sa...

mjukisbyxor är ALDRIG ok, förutom hemma!

Himo sa...

mjukisbyxor är ALLTID no:1