söndag, februari 26

FJORTON DAGAR I VIETNAM SENARE

Hej hej hej hej igen! Är hemma igen, en förkylning rikare och med en lite orangebrunare hudton än innan. Minneskortet till kameran är fullt och håret sönderblekt. Jag inbillar mig Geckoödlor i ögonvrån och suktar efter finsk husmanskost. Jag har haft en helt underbar resa med min familj i Vietnam och ni ska få se så sjukt mycket bilder. Men först måste jag ta tag i en massa viktiga grejer. Skolarbeten ska skrivas, sömn ska tas igen och lägenheten ska redas upp. Men sen! Sen! Jag lovar.

Här kommer ett litet smakprov tills vidare.






Nu ska jag klä på mig och skutta över till Simon och Henkis!

5 kommentarer:

hanna sa...

välkommen hem! :) och vilka fina bilder!

Anna sa...

UNDERBARA bilder! Ser fram emot att se mer!

Catti sa...

ÅÅÅH vill se bilder!

Sarah sa...

LJUVLIGA Bilder. avis!

Fredrik Enges sa...

Helt fantastiska bilder, speiellt den andra bilden wow