tisdag, maj 8

ENCHANTED


Försov mig i morse av någon oförklarlig anledning och vaknade av att det ringde på dörren.


Det var min klänning som kom direkt från Hong Kong. Tog typ en vecka, rätt imponerande om man jämför med till exempel H&M som ibland kan ta på sig en månad om det vill sig.


Jag visste inte om jag skulle ta S eller M när jag beställde, så jag resonerade som så "att om den är för liten så kommer jag må så jävla dåligt, men är den för stor så kan man ju åtminstone sy in den". Givetvis var den ju därför för stor.


Måste bara hitta en symaskin i Vasa, så jag kan använda den på vår fest som det snart är dags för! Ni kommer väl?

2 kommentarer:

Susie sa...

tur att du har mig, som har en symaskin. klänningen ser fab ut, givetvis! <3 gull

Madelen utan e sa...

Ja, vad gjorde jag utan min Susie?