torsdag, maj 3

SOLSKEN


Tänkte på riktigt börja gråta när jag fick det här paketet på posten idag.


Känns som jag är med i en film i stil med The Notebook eller nåt annat sliskigt kärlekstrams. Kärlekstrams som jag älskar! Tänk att få vara någons solsken, hur fint är inte det?


Har ställt paketet i hyllan och tänker (försöka) hålla mig med att öppna det till min födelsedag! Antagligen kommer det ryka i något svagt ögonblick av nyfikenhet, men det är en parantes.



Och på tal om kärlek och gulliga saker hittade jag det här hjärtat på min badrumsspegel och blev LIVRÄDD innan jag förstod att det säkert var en blond man med blå ögon som gjort det. För två dagar sedan. Fint hur långt min disträ livsstil kan gå ibland. Som att jag till exempel dessutom glömt att betala TVÅ interneträkningar och därför kom hem till avstängt internet idag. Det löste sig dock snabbt. Kan inte vara utan internet.

1 kommentar:

Ylva sa...

Svar: Haha, tack så mycket! Lakanet är från Ikea!