söndag, maj 6

URPUMPAD PÅ KREATIVITET

Alltså, det här med att få ur sig arbete på arbete som ska vara snyggt och visa att man minsann är en Estenom. Det börjar kännas lite ..motigt efter några arbeten. Har seriöst suttit med helt blank skalle idag och försökt få ihop den avslutande portfolion i fördjupad hudvård. Är turligt nog äntligen klar, men är långt ifrån nöjd. Tror det är så det får bli nu ett tag fram över, det viktigaste är att det skriftliga och det kreativa slutarbetet blir flawless. Hur nu det ska gå till med den tiden jag har på mig.

Nu ska jag iallafall börja förbereda tacos till mitt sällskap som borde anlända när som helst. Imorgon ska jag cykla till skolan och lämna in det här arbetet nedan, gå på handledning för mitt slutarbete om modebildernas språk och avrunda med att göra parfym i labbet. Heja mig!

Inga kommentarer: