onsdag, maj 2

VAD HÄNDE I HELGEN?


Jo, det ska jag berätta för er med lite mobilbilder. I fredags coolhängde jag med min stylingkund för första gången. Såhär såg jag ut då. Vet inte vad som flög i mig den morgonen, men mitt i allt stod jag där med magtröja på mig.



Sen lagade jag och åt sushi med Joel som anlände till Vasa.


Han fick en liten motorsåg i silver i present av mig, snäll och fyndig som jag är.



Vi vaknade av ett jävla vrålande från travbanan, och bestämde oss för att ta reda på vad det var.


Gick lite på loppis med Heidi som inte fastnade på bild. Joel lägger i en snus och ser ut som en Simpsonkaraktär.


Jag köpte mig en nygammal väska, fick paket från USA och så var vi via Alko efter en passions-skumpa. Fina tider.


Så var vi via butiken och köpte lingonsylt och avnjöt den sedan med köttbullar och potatismos, rött vin och en film. Och det var den Valborgen. Såg inte röken av en majbrasa, men det var helt okej ändå.

Inga kommentarer: