måndag, maj 28

MÅNDAGEN DEN 28ONDE


 Den här måndagen började i misär med utflytt ur lägenheten, inlämningar av asjobbiga portfolios och sjukt skabbigt nagellack.


Under nagellacket dolde sig helt förstörda naglar efter lösnaglar + fylla + avslitning av naglar


Eftersom jag lägligt nog hade en timme att döda i skolan tänkte jag att jag kunde åtgärda det.


Älskar, älskar, älskar att buffra naglarna när de ser ut som ett nagelimmig misär! Ungefär som att klippa en övervuxen gräsmatta, ni vet?


1, 2, 3 så var mina naglar som nya igen!


Tada! Är numera nude/lila/rosa och fresssssh


Sade hejdå till hudvårdsklassen som jag nog aldrig kommer sätta en fot i någonsin igen




Sen fick jag pakethållarskjuts hem av bästa Henks







Sedan dess har dagen bara blivit bättre och bättre. Gillad korv, sol på balkongen (!!!!!!) som jag numera har tillgång till genom inneboende. 

3 kommentarer:

Sarah sa...

så snygga dina naglar blev sen :)
puss

Anonym sa...

Det blev ju en bra avslutning på en lite sämre början av en dag, och fina blev naglarna men hela du är ju fin!

coroners sa...

Miss Mad här har du ett tips! http://neverwithoutnailpolish.tumblr.com/ Lillebrors fru som gör lite fina naglar.